Anda belum login :: 26 Jul 2025 03:55 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 30 (0.21875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuConsumers’ purchase behaviour and green marketing : a synthesis, review and agenda  
Author: Sharma, Ajai Pal
Penerbit: New York: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2021     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional
BukuGlobal marketing : perspectives and cases  
Author: Hassan, Salah S.; Blackwell, Roger D.
Penerbit: The Dryden Press     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuGreen marketing in emerging economies : a communications perspective  
Author: Mogaji, Emmanuel (Editor); Adeola, Ogechi (Editor); Adisa, Isaiah (Editor); Hinson, Robert E. (Editor); Mukonza, Chipo (Editor); Kirgiz, Ayca Can (Editor)
Penerbit: Switzerland: Palgrave Macmillan     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuGreen marketing, green perceived value, corporate social responsibility, and purchase decisions : the moderation role of green satisfication and brand image  
Author: Maduwinarti, Ayun
Penerbit: New Jersey: WSEAS     Tahun terbit: 2025     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.265625 second(s)