Anda belum login :: 29 Apr 2025 07:09 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 27 (0.203125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBasic marketing research  
Author: Churchill, Gilbert A.
Penerbit: Philadelphia: The Dryden Press     Tahun terbit: 1996     Jenis: Books
BukuConsumer behavior  
Author: Schiffman, Leon G.; Wisenblit, Joe
Edisi: 12th ed.     Penerbit: Harlow, England: Pearson Education     Tahun terbit: 2019     Jenis: Books - Textbook
BukuConsumer behavior  
Author: Schiffman, Leon G.; Kanuk, Leslie Lazar
Edisi: 10th ed.     Penerbit: New Jersey: Pearson Prentice Hall     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook
BukuConsumer Behaviour  
Author: Kanuk, Leslie Lazar; Schiffman, Leon; Bednall, David; Cowley, Elizabeth; O'Cass, Aron; Watson, Judith
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Penerbit: Allworth Press     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Edisi: Updated and Revised Edition     Penerbit: New York: Allworth Press     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - E-Book
BukuInternational encyclopedia of marketing, Volume 5 : marketing research  
Author: Chaudhary, A.K. (Editor); Bhamhra, A.S. (Editor)
Edisi: Cet.5.     Penerbit: Anmol     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books - Reference
BukuInternational encyclopaedia of marketing, Volume 4 : marketing information  
Author: Bhamhra, A.S. (Editor); Chaudhary, A.K. (Editor)
Penerbit: Anmol     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books - Reference
BukuInternational marketing: approaching and penetrating the global marketplace  
Author: Curry, Jeffrey Edmund
Penerbit: California: World Trade Press     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuLuxury tourism : market trends, changing paradigms, and best practices  
Author: Conrady, Roland (Editor); Ruetz, David (Editor); Aeberhard, Marc (Editor)
Penerbit: Switzerland: Springer     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - E-Book
BukuMarketing classics : a selection of influential articles  
Author: Enis, Ben M.; Cox, Keith K.
Edisi: 6th ed     Penerbit: Boston: Allyn & Bacon     Tahun terbit: 1988     Jenis: Books
BukuMarketing For Success  
Author: Fletcher, Tony; Russell-Jones, Neil
Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuMarketing Research  
Author: Luck, David J.; Rubin, Ronald S.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 1987     Jenis: Books
BukuMarketing research : text and cases  
Author: Boyd, Harper W.; Westfall, Ralph; Stasch, Stanley F.
Penerbit: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuMarketing research : an applied approach  
Author: Kinnear, Thomas C.; Taylor, James R.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1983     Jenis: Books
BukuMarketing research : text and cases  
Author: Boyd, Harper W.; Westfall, Ralph; Stasch, Stanley F.
Penerbit: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1981     Jenis: Books
BukuMarketing research: an applied approach  
Author: Malhotra, Naresh K.; Birks, David F.
Edisi: updated second European edition     Penerbit: Harlow, England: Prentice Hall     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuPrinciples of marketing  
Author: Kotler, Philip; Armstrong, Gary
Edisi: 9th ed.     Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.25 second(s)