Anda belum login :: 21 Nov 2017 02:14 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 25 dari 249 (0.3906225 detik)
  Select all      Kirim  Download
Buku50 / 50 0: memahami organisasi dengan kekhasan Indonesia  
Author: Andriani, Dhini
Penerbit: Depok: Freyja     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books
BukuA Force for change : how leadership differs from management  
Author: Kotter, John P.
Penerbit: Free Press     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books
Bukuachieving corporate goals through story  
Author: Neuhauser, Peg C.
Penerbit: Jakarta: Penerbit PPM     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuAdvanced marketing strategy : phenomena, analysis, and decisions  
Author: Urban, Glen L.; Star, Steven H.
Penerbit: Englewood Cliffs: Prentice Hall     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuAdvertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising  
Author: Mooij, Marieke de
Edisi: 2nd ed     Penerbit: New York: Prentice-Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuAn Entrepreneurial approach to corporate management  
Author: Kao, Raymond W.Y.
Penerbit: Singapore: Prentice Hall     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 10   Lompat 
design
 
Process time: 0.4999968 second(s)