Anda belum login :: 24 Apr 2025 21:39 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 23 (0.109375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising and the mind of the consumer : what works, what doesn't and why  
Author: Sutherland, Max
Penerbit: Australia: Allen & Unwin     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books
BukuBrand sense : build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound  
Author: Lindstrom, Martin
Penerbit: New York: Free Press     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia rhetoric : how advertising and digital media influence us  
Author: Mateus, Samuel (Editor)
Penerbit: Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing     Tahun terbit: 2021     Jenis: Books
BukuThe hidden persuaders  
Author: Packard, Vance
Penerbit: New York: David McKay     Tahun terbit: 1957     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.15625 second(s)