Anda belum login :: 14 Sep 2025 13:50 WIB
Home
|
Logon
Search
ยป
Advanced Search
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah:
Penerbit:
Tahun terbit:
Jenis:
Format:
Lokasi:
All
Ben & Nafsiah Mboi Collection
BI Corner
Frans Seda Collection
Kees Bertens Collection
Lab-Kom-FK
Perpustakaan FK
Perpustakaan PKBB
Perpustakaan PKPM
Perpustakaan Pusat (BSD)
Perpustakaan Pusat (Semanggi)
Perpustakaan RSAJ
Pusat Penelitian HIV AIDS
Fulltext:
All
Hanya yang memiliki fulltext
Hanya yang belum ada fulltext
Search
Hasil
1
-
8
dari
8
(
0.046875
detik)
Select all
Kirim
Download
Best shopping secret: marketings organization for farmers market.
Author:
[s.n]
Artikel dari
Time Magazine vol. 169 no. 17 (May 2007)
, page 36
Configurations of Marketing and Sales: A Taxonomy
Author:
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
;
Krohmer, Harley
Artikel dari
Journal of Marketing (EBSCO) vol. 72 no. 2 (Mar. 2008)
, page 133-154
Desain struktur organisasi dalam kaitannya dengan manajemen sebuah pasar swalayan; sebuah study kasus pada pasar swalayan Tintin Jakarta.
Author:
Liunawati
;
Udaya, Yusuf
(Advisor)
Penerbit:
Jakarta:
Program Studi Manajemen Fakultas Ekonomi dan Bisnis Unika Atma Jaya
Tahun terbit:
1990
Jenis:
Theses - Undergraduate Thesis
Disintegrated Marketing
Author:
Klein, Daniel
Artikel dari
Harvard Business Review bisa di lihat di link (http://web.b.ebscohost.com/ehost/command/detail?sid=f227f0b4-7315-44a4-a7f7-a7cd8cbad80b%40sessionmgr114&vid=12&hid=105&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZQ%3d%3d#db=bth&jid=HBR) vol. 81 no. 3 (2003)
, page 18-19
Marketing Organization : An Integrative Framework of Dimensions and Determinants
Author:
Homburg, Christian
;
Gruner, Kjell
;
Workman, John P., [Jr.]
Artikel dari
Journal of Marketing (EBSCO) vol. 62 no. 3 (1998)
, page 21-41
Perspectives on international schools and the nature and extent of local community contact
Author:
Bunnell, Tristan
Artikel dari
Journal of Research in International Education vol. 4 no. 1 (Apr. 2005)
, page 43-63
Real-Time Marketing
Author:
McKenna, Regis
Artikel dari
Harvard Business Review bisa di lihat di link (http://web.b.ebscohost.com/ehost/command/detail?sid=f227f0b4-7315-44a4-a7f7-a7cd8cbad80b%40sessionmgr114&vid=12&hid=105&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZQ%3d%3d#db=bth&jid=HBR) vol. 73 no. 4 (1995)
, page 87-98
The Performance Implications of Fit Among Business Strategy, Marketing Organization Structure, and Strategic Behavior
Author:
Hult, G. Thomas M.
;
Slater, Stanley F.
;
Olson, Eric M.
Artikel dari
Journal of Marketing (EBSCO) vol. 69 no. 3 (Jul. 2005)
, page 49-65
Halaman
dari 1
Process time: 0.0625 second(s)