Anda belum login :: 05 Nov 2025 05:32 WIB
Home
|
Logon
Search
ยป
Advanced Search
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah:
Penerbit:
Tahun terbit:
Jenis:
Format:
Lokasi:
All
--
Ben & Nafsiah Mboi Collection
BI Corner
Frans Seda Collection
Kees Bertens Collection
Lab-Kom-FK
Perpustakaan FK
Perpustakaan PKBB
Perpustakaan PKPM
Perpustakaan Pusat (BSD)
Perpustakaan Pusat (Semanggi)
Perpustakaan RSAJ
Pusat Penelitian HIV AIDS
Fulltext:
All
Hanya yang memiliki fulltext
Hanya yang belum ada fulltext
Search
Hasil
1
-
5
dari
5
(
0.046875
detik)
Select all
Kirim
Download
Analisis Pengaruh Kualitas Layanan Jasa Internet Provider terhadap Kepuasan Pelanggan
Author:
Sarjono, Andreas
Artikel dari
Widya Warta: Jurnal Ilmiah Universitas Katolik Widya Mandala Madiun vol. 34 no. 01 (Jan. 2010)
, page 58-74
Kepuasan Pelanggan Memediasi Hubungan Store Image dan Ekspektasi Pelanggan Terhadap Loyalitas Pelanggan
Author:
Agustin, Sasi
;
Budiyanto
;
Ridwan, Mochamad
Artikel dari
Ekuitas: Jurnal Ekonomi dan Keuangan vol. 15 no. 03 (Sep. 2011)
, page 396-415
Part I : Satisfying Internal Customers : The Link to External Customer Satisfaction
Author:
Davis, Tim R. V.
Artikel dari
STRATEGY & LEADERSHIP vol. 20 no. 1 (1992)
, page 34-40
The Evaluation of Service Quality for High Education in Taiwan by Using Importance-Satisfaction Model
Author:
Tsai, Kuo-Chun
;
Huang, PoTsang B.
;
Yang, Ching-Chow
Artikel dari
12th ANQ Congress in Singapore, 5-8 Agustus 2014
, page 1-7
The influence of service quality, ticket pricing, brand image, and customer value on the satisfaction of commuter line jabodetabek's customers
Author:
Segoro, Waseso
;
Indradi, Tiyo
Artikel dari
Proceeding IConEnt 2016 (International Conference on Entrepreneurship) : How Innovation could Improve the Performance and Productivity in Entrepreneurship?
, page 1-5
Halaman
dari 1
Process time: 0.046875 second(s)