Anda belum login :: 21 Feb 2025 19:54 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 81 - 96 dari 96 (0.25 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuSocial marketing: promoting the causes of public and nonprofit agencies  
Author: Fine, Seymour H.
Penerbit: Allyn & Bacon     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books
BukuSocial marketing: strategi jitu mengatasi masalah sosial di Indonesia  
Author: Pudjiastuti, Wahyuni
Edisi: Ed. 1     Penerbit: Jakarta: Yayasan Pustaka Obor Indonesia     Tahun terbit: 2016     Jenis: Books
BukuSocial marketing: theoretical and practical perspectives  
Author: Goldberg, Marvin E. (Editor); Fishbein, Martin (Editor); Middlestadt, Susan E. (Editor)
Penerbit: New York: Routledge     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial media marketing : an hour a day  
Author: Evans, Dave
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Indianapolis, Indiana: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic social marketing  
Author: French, Jeff; Gordon, Ross
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - Textbook
BukuThe face-to-face book : why real relationships rule in a digital marketplace  
Author: Keller, Ed; Fay, Brad
Penerbit: New York: Free Press     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books
BukuThe new relationship marketing : how to build a large, loyal, profitable network using the social web  
Author: Smith, Mari
Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 5   Lompat 
design
 
Process time: 0.3125 second(s)