Anda belum login :: 03 Sep 2025 14:27 WIB
Home
|
Logon
Search
»
Advanced Search
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah:
Penerbit:
Tahun terbit:
Jenis:
Format:
Lokasi:
All
Ben & Nafsiah Mboi Collection
BI Corner
Frans Seda Collection
Kees Bertens Collection
Lab-Kom-FK
Perpustakaan FK
Perpustakaan PKBB
Perpustakaan PKPM
Perpustakaan Pusat (BSD)
Perpustakaan Pusat (Semanggi)
Perpustakaan RSAJ
Pusat Penelitian HIV AIDS
Fulltext:
All
Hanya yang memiliki fulltext
Hanya yang belum ada fulltext
Search
Hasil
61
-
67
dari
67
(
0.046875
detik)
Select all
Kirim
Download
The Role of Narrative in Recollection: A View from Cognitive Psychology and Neuropsychology
Author:
Rubin, David C.
;
Greenberg, Daniel L.
Artikel dari
Narrative and consciousness: literature, psychology, and the brain
, page 53-85
The Surface of Organizational Boundaries: A View From Psychoanalytic Object Relations Theory
Author:
Stein, Howard
;
Allcorn, Seth
;
Diamond, Michael
Artikel dari
Human Relations vol. 57 no. 1 (Jan. 2004)
, page 31–53
Theory of Mind and The Practical Management of Autistic Behaviour in The Classroom Environment
Author:
Colombino, Tommaso
Artikel dari
Theory and Psychology vol. 14 no. 5 (Okt. 2004)
, page 725–737
Tindak bahasa terapis dalam intervensi klinis pada anak autis
Author:
Prasetyoningsih, Luluk Sri Agus
Artikel dari
Litera: Jurnal Penelitian Bahasa, Sastra, dan Pengajarannya vol. 13 no. 2 (Oct. 2014)
, page 264-276
Tindak tutur direktif anak autis
Author:
Sumarti, Endang
;
Salamah, Umi
Artikel dari
Litera: Jurnal Penelitian Bahasa, Sastra, dan Pengajarannya vol. 14 no. 1 (Apr. 2015)
, page 37-45
Understanding and teaching children with autism
Author:
Jordan, Rita
;
Powell, Stuart
Penerbit:
John Wiley & Sons
Tahun terbit:
1995
Jenis:
Books
Why Youngsters With Autistic Spectrum Disorders Remain Underrepresented in Special Education
Author:
Safran, Stephen P.
Artikel dari
Remedial and Special Education vol. 29 no. 2 (2008)
, page 90-95
Awal
Sebelumnya
Berikutnya Akhir
Halaman
dari 4
Lompat
Process time: 0.046875 second(s)