Anda belum login :: 06 Oct 2025 18:09 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 61 - 69 dari 69 (0.0625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuSocial media and integrated marketing communication: a rhetorical approach  
Author: Persuit, Jeanne M.
Penerbit: Lenham: Lexington Books     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial media marketing : an hour a day  
Author: Evans, Dave
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Indianapolis, Indiana: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial media marketing: a strategic approach  
Author: Barker, Melissa; Baker, Donald L.; Bormann, Nicholas F.; Neher, Krista E.
Penerbit: Mason, OH: South-Western Cengage Learning     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial media marketing : a strategic approach  
Author: Barker, Melissa S.; Barker, Donald I.; Bormann, Nicolas F.; Roberts, Mary Lou; Zahay, Debra
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Boston: Cengage Learning     Tahun terbit: 2017     Jenis: Books - E-Book
BukuThe new relationship marketing : how to build a large, loyal, profitable network using the social web  
Author: Smith, Mari
Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 4   Lompat 
design
 
Process time: 0.09375 second(s)