Anda belum login :: 03 Dec 2025 11:16 WIB
Home
|
Logon
Search
»
Advanced Search
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah:
Penerbit:
Tahun terbit:
Jenis:
Format:
Lokasi:
All
--
Ben & Nafsiah Mboi Collection
BI Corner
Frans Seda Collection
Kees Bertens Collection
Lab-Kom-FK
Perpustakaan FK
Perpustakaan PKBB
Perpustakaan PKPM
Perpustakaan Pusat (BSD)
Perpustakaan Pusat (Semanggi)
Perpustakaan RSAJ
Pusat Penelitian HIV AIDS
Fulltext:
All
Hanya yang memiliki fulltext
Hanya yang belum ada fulltext
Search
Hasil
41
-
48
dari
48
(
0.03125
detik)
Select all
Kirim
Download
The Effect of Marketing Innovation, Market Orientation, and Social Capital on Competitive Advantage and Marketing Performance: A Study in Msmes of Embroidery Central Java Province
Author:
Handoyo, Ag. Sunarno
Artikel dari
Journal of Economics, Business, & Accountancy: ventura vol. 18 no. 3 (2016)
, page 351–366
The Effect of Market Orientation on Performance with Environmental Uncertainty as a Moderating Variable
Author:
Hudayah, Syarifah
;
Ikbal, Muhammad
Artikel dari
Journal of Economics, Business, & Accountancy: ventura vol. 16 no. 1 (Apr. 2013)
, page 91-104
The Effects of Entrepreneurial Proclivity and Market Orientation on Business Performance
Author:
Mentzer, John T.
;
Ozsomer, Aysegul
;
Matsuno, Ken
Artikel dari
Journal of Marketing (EBSCO) vol. 66 no. 3 (2002)
, page 18-32
The Relationships Among Different Performance Measures in Indonesian Retail Context
Author:
Soehadi, Agus W.
Artikel dari
International Journal of Business vol. 4 no. 2 (May 2002)
, page 129-148
The Role of Innovation in Mediating Market Orientation to Company Performance
Author:
Putri, Putu Intan Paradictha Pradnya
;
Yasa, Ni Nyoman Kerti
;
Rahyuda, I Ketut
Artikel dari
Jurnal Dinamika Manajemen vol. 7 no. 02 (2016)
, page 105-116
The Role of Market Orientation, Creativity and Innovation in Creating Competitive Advantages and Creative Industry Performance
Author:
Sutapa
;
Mulyana
;
Wasitowati
Artikel dari
Jurnal Dinamika Manajemen vol. 8 no. 2 (2017)
, page 152-166
Understanding The Interrelationships Among Risk Behaviour, Learning and Market Orientations In International business Relationships
Author:
Sulhaini
Artikel dari
Manajemen dan Bisnis Ilmiah Berkala (Jurnal Manajemen dan Bisnis) vol. 10 no. 1 (Mar. 2011)
, page 95-110
Variabel Antecedent Orientasi Pasar dan Pengaruhnya terhadap Kinerja Bank Perkreditan Rakyat (BPR) (Studi pada Bank Perkreditan Rakyat di Jawa Timur)
Author:
Suarniki, Ni Nyoman
Artikel dari
Jurnal Aplikasi Manajemen vol. 9 no. 1 (2011)
, page 29-46
Awal
Sebelumnya
Berikutnya Akhir
Halaman
dari 3
Lompat
Process time: 0.046875 second(s)