Anda belum login :: 11 Jun 2025 05:39 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 56 (0.1875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBusiness without borders : a strategic guide to global marketing  
Author: DePalma, Donald A.
Penerbit: New York: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuCRM at the speed of light : essential customer strategies for the 21st century  
Author: Greenberg, Paul
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuCRM at the Speed of Light : Capturing and Keeping Customers in Internet Real Time  
Author: Greenberg, Paul
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books - Textbook
BukuCustomer Relationship Management : The Bottom Line to Optimizing Your ROI  
Author: Anton, Jon; Petouhoff, Natalie L.
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books - Textbook
BukuCustomer relationship management: a databased approach  
Author: Kumar, V.; Reinartz, Werner J.
Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - Textbook
BukuEffective library and information centre management  
Author: Bryson. Jo
Edisi: 2nd ed     Penerbit: Hants: Ashgate     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuKey management ratios : the clearest guide to the critical numbers that drive your business  
Author: Walsh, Ciaran
Edisi: 4th ed.     Penerbit: Upper Saddle River, New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - Reference
BukuKey management ratios : rasio-rasio manajemen penting penggerak dan pengendali bisnis  
Author: Sumiharti, Yati (Editor); Saat, Suryadi (Editor); Walsh, Ciaran; Haikal, Shalahuddin (Advisor)
Edisi: ed.3     Penerbit: Jakarta: Erlangga     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuMagic numbers for consumer marketing : key measures to evaluate marketing success  
Author: Davis, John
Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons, Ltd.     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuMarketing by the numbers : how to measure and improve the ROI of any campaign  
Author: Harden, Leland; Heyman, Bob
Penerbit: New York: AMACOM     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books
BukuMengenali arti dan penggunaan neraca perusahaan ;Seri Manajemen No.1  
Author: Sutojo, Siswanto
Penerbit: Jakarta: Damar Mulia Pustaka     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 3   Lompat 
design
 
Process time: 0.28125 second(s)