Anda belum login :: 03 Sep 2025 09:45 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 54 (0.171875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuInterpersonal divide : the search for community in a technological age  
Author: Bugeja, Michael
Penerbit: New York: Oxford University Press     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuMass advertising as social forecast: A method for futures research  
Author: Fowles, Jib
Penerbit: Greenwood Press     Tahun terbit: 1976     Jenis: Books
BukuMedia & society : power, platforms, & participation  
Author: Carah, Nicholas
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2021     Jenis: Books - E-Book
BukuMedia and society: production, content and participation  
Author: Carah, Nicholas; Louw, Eric
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia rhetoric : how advertising and digital media influence us  
Author: Mateus, Samuel (Editor)
Penerbit: Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing     Tahun terbit: 2021     Jenis: Books
BukuMedia technology & society: a history (from the telegraph to the internet)  
Author: Winston, Brian
Penerbit: London: Taylor & Francis     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - E-Book
BukuMedia technology and society: a history from the telegraph to the internet  
Author: Winston, Brian
Penerbit: London: Routledge     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia, ritual and identity  
Author: Liebes, Tamar (Editor); Curran, James M. (Editor)
Penerbit: London: Routledge     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia/society : technology, industries, content, and users  
Author: Croteau, David; Hoynes, William
Edisi: 6th ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2019     Jenis: Books - E-Book
BukuMedia/society : technology, industries, content, and users  
Author: Croteau, David; Hoynes, William; Childress, Clayton
Edisi: 7th ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuMedia/society: industries, Images, and audiences  
Author: Croteau, David; Hoynes, William
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: California: Pine Forge Press     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuMediamaking : mass media in a popular culture  
Author: Wartella, Ellen; Grossberg, Lawrence; Wise, J. Macgregor; Whitney, D. Charles
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Thousand Oaks, California: SAGE Publications     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuOrang Indonesia Tionghoa: mencari identitas  
Author: Dawis, Aimee; Sundah, Maria Elvire (Translator)
Penerbit: Jakarta: Gramedia Pustaka Utama     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books
BukuOur future in public relations : a cautionary tale in three parts  
Author: Kerrigan, Ken
Penerbit: United Kingdom: Emerald Publishing Limited     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - E-Book
BukuSocial theories of the press  
Author: Hardt, Hanno
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Lanham: Rowman & Littlefield Publishers, Inc.     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - E-Book

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 3   Lompat 
design
 
Process time: 0.25 second(s)