Anda belum login :: 14 Mar 2025 00:54 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 763 (4.0625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAccounting theory : an information content perspective  
Author: Christensen, John A.; Demski, Joel S.
Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuAccounting: text and cases  
Author: Anthony, Robert N.; Reece, James S.
Edisi: 8rd ed.     Penerbit: Irwin     Tahun terbit: 1989     Jenis: Books
BukuAdvanced accounting  
Author: Griffin, Charles H.; Williams, Thomas H.; Larson, Kermit D.; Boatsman, James R.; Bell, Timothy B.
Edisi: 5th ed.     Penerbit: Homewood, Illinois: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1985     Jenis: Books
BukuAdvanced business BASIC for microcomputers  
Author: Chien, Chao C.
Penerbit: Auckland: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1985     Jenis: Books
BukuAdvanced financial accounting  
Author: Baker, Richard E.; Lembke, Valdean C.; King, Thomas E.; Jeffrey, Cynthia G.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvanced financial accounting  
Author: Baker, Richard E.; Lembke, Valdean C.; King, Thomas E.
Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuAdvertising : theory and practice  
Author: Sandage, C.H.; Fryburger, Vernon
Penerbit: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1958     Jenis: Books
BukuAdvertising and promotion : an integrated marketing communications perspective  
Author: Belch, George E.; Belch, Michael A.
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Boston: McGraw-Hill/Irwin     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising and promotion: an integrated marketing communications perspective  
Author: Belch, George E.; Belch, Michael A.
Edisi: 8th ed.     Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising and promotion: an integrated marketing communications perspective  
Author: Belch, George E.; Belch, Michael A.
Edisi: 9th ed.     Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising and promotion : an integrated marketing communications perspective  
Author: Belch, George E.; Belch, Michael A.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books
BukuAdvertising and promotion: an integrated marketing communications perspective  
Author: Belch, George E.; Belch, Michael A.
Edisi: 6th ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill/Irwin     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising theory and practice  
Author: Sandage, C.H.; Fryburger, Vernon; Rotzoll, Kim
Edisi: 11th ed     Penerbit: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1983     Jenis: Books
BukuAdvertising: theory and practice  
Author: Sandage, C.H.; Fryburger, Vernon
Edisi: 6th ed     Penerbit: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1963     Jenis: Books
BukuAn Introduction to collective bargaining and industrial relations  
Author: Katz, Harry C.; Kochan, Thomas A.
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Boston: McGraw-Hill/Irwin     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook
BukuAn Introduction to political science  
Author: McNiven, James D.; Khan, Rais A.; MacKown, Stuart A.
Penerbit: Illinois: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1977     Jenis: Books
BukuAn Introduction to the American Business Enterprise  
Author: Poe, Jerry B.
Edisi: 6th ed     Penerbit: Illinois: Richard D. Irwin     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books
BukuAnalysis for marketing planning.  
Author: Lehmann, Donald R.; Winer, Russell S.
Edisi: 5th ed.     Penerbit: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuAnalysis of financial statements  
Author: Bernstein, Leopold A.
Penerbit: Dow Jones-Irwin     Tahun terbit: 1984     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 39   Lompat 
design
 
Process time: 4.078125 second(s)