Anda belum login :: 23 Jul 2025 16:50 WIB
Detail
BukuIntercultural Business Communication: The Case of Brazil, Argentina and Mexico
Bibliografi
Author: Nemec, Matej
Topik: Hofstede dimensions; Kluckhohn and Strodtbeck dimensions; Trompenaars' and Hampden-Turner's cultural factors; Business Communication; Business Communication across Cultures; Ethnocentrism; Prejudice; Stereotypes; Verbal Communication; Non-verbal Communication; Latin American; Argentina; Brazil; Mexico
Bahasa: (EN )    
Penerbit: Faculty of Economics, University of Ljubljana     Tempat Terbit: Ljubljana    Tahun Terbit: 2010    
Jenis: Theses - Master Thesis
Fulltext: nemec4154.pdf (592.62KB; 7 download)
[Informasi yang berkaitan dengan koleksi ini di internet]
Opini AndaKlik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!

Lihat Sejarah Pengadaan  Konversi Metadata   Kembali
design
 
Process time: 0.296875 second(s)