Anda belum login :: 23 Nov 2024 20:21 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 9 dari 9 (0.171875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuCompetitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions  
Author: Anholt, Simon
Penerbit: New York: Palgrave Macmillan     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuEngineering Economy  
Author: Fabrycky, Wolter J.; Thuesen, G.J.
Edisi: 9th ed     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - Textbook
BukuFrom Brand Vision to Brand Evaluation: The Strategic Process of Growing and Strengthening Brands  
Author: Chernatony, Leslie De
Edisi: 2nd     Penerbit: Burlington: Butterworth-Heinemann     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Brand Glossary  
Author: Swystun, Jeff
Penerbit: New York: Palgrave Macmillan     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Brand Who Cried Wolf: Deliver on Your Company's Promise and Create Customers for Life  
Author: Deming, Scott
Penerbit: New Jersey: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes  
Author: Mark, Margaret; Pearson, Carol S.
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - E-Book

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.25 second(s)