Anda belum login :: 23 Nov 2024 04:44 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 23 (0.609375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuA Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research  
Author: Jensen, Klaus Bruhn (Editor); Jankowski, Nicholas W. (Editor)
Penerbit: New York: Routledge     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books - E-Book
BukuAdvertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising  
Author: Mooij, Marieke de
Edisi: 2nd ed     Penerbit: New York: Prentice-Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuApproaches to media a reader  
Author: Boyd-Barrett, Oliver; Newbold, Chris
Penerbit: London: Arnold Publishers     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuDigital Qualitative Research Methods: Multimedia and Hypermedia (Volume II)  
Author: Dicks, Bella (Editor)
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Reference
BukuJurnal Ikatan Sarjana Komunikasi Indonesia, No.3/April 1999 : menuju paradigma baru penelitian komunikasi  
Author: [s.n]
Edisi: 3rd ed     Penerbit: Remaja Rosdakarya     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuMass Communication Research Methods (Volume II)  
Author: Hansen, Anders (Editor)
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Reference
BukuMass Communication Research Methods (Volume I)  
Author: Hansen, Anders (Editor)
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Reference
BukuMass media research : an introduction  
Author: Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R.
Edisi: 10th ed.     Penerbit: Boston: Wadsworth     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books - E-Book
BukuMass media research: an introduction  
Author: Wimmer, Roger D.; Dominick, Joseph R.
Edisi: 9th ed.     Penerbit: Boston: Wadsworth     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook
BukuMeasure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships  
Author: Paarlberg, William T. (Editor); Paine, Katie Delahaye (Editor)
Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia and communication research methods: an introduction to qualitative and quantitative approaches  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia and communication research methods: an introduction to qualitative and quantitative approaches  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 5th ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia psychology  
Author: Giles, David
Penerbit: Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuPeriklanan promosi: aspek tambahan komunikasi pemasaran terpadu, jilid II  
Author: Shimp, Terence A.
Edisi: ke-5     Penerbit: Jakarta: Erlangga     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuSocial Media Marketing in Tourism and Hospitality  
Author: Minazzi, Roberta
Penerbit: New York: Springer     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - Textbook
BukuSpiral of cynicism: Are media researchers mere observers?(in The International Journal of Communication Ethics Vol 5, No 3)  
Author: Meyer, Gitte; Lund, Anker Brink
Edisi: 2008     Penerbit: [s.n]     Tahun terbit: 2008     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional
BukuState of the art marketing research  
Author: Breen, George Edward; Blankenship, A.B.
Penerbit: Chicago: American Marketing Association     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.703125 second(s)