Anda belum login :: 23 Nov 2024 15:26 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 86 (0.4375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuCall center: call center handbook mengupas tuntas layanan pelanggan  
Author: Heny, Grace
Penerbit: Jakarta: Elex Media Komputindo     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books
BukuCorporate Renaissance : The Art of Reengineering  
Author: Cross, Kelvin F.; Feather, John J.; Lynch, Richard L.
Penerbit: Blackwell     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuCreating customer value : the path to sustainable competitive advantage  
Author: Nauman, Earl
Penerbit: Thomson Executive     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuCustomer Bonding : Pathway to Lasting Customer Loyalty  
Author: Cross, Richard; Smith, Janet
Edisi: cet.ke-6     Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuCustomer focused quality : what to do on Monday morning  
Author: Hinton, Tom; Schaeffer, Wini
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuCustomer Loyalty : How to Earn It, How to Keep It  
Author: Griffin, Jill
Penerbit: Lexington Books     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuCustomer service : a practical approach  
Author: Harris, Elaine K.
Edisi: 6th ed.     Penerbit: New York: Pearson Education     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - E-Book
BukuCustomer Service : a practical approach  
Author: Harris, Elaine K.
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 5   Lompat 
design
 
Process time: 0.5 second(s)