Anda belum login :: 27 Nov 2024 18:26 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 7 dari 7 (0.46875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising and the mind of the consumer : what works, what doesn't and why  
Author: Sutherland, Max
Penerbit: Australia: Allen & Unwin     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books
BukuConsumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising  
Author: Mooij, Marieke de
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook
BukuConsumer Psychology for Marketing  
Author: Foxall, Gordon R.; Goldsmith, Ronald E.
Penerbit: London: Routledge & Kegan     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books - Textbook
BukuThe hidden persuaders  
Author: Packard, Vance
Penerbit: New York: David McKay     Tahun terbit: 1957     Jenis: Books
BukuThe unmanageable consumer  
Author: Gabriel, Yiannis; Lang, Tim
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.53125 second(s)