Anda belum login :: 23 Nov 2024 15:58 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 22 (0.484375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBrand failures : the truth about the biggest branding mistakes of all time  
Author: Haig, Matt
Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity  
Author: Aaker, David A.
Penerbit: New York: Free Press     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand positioning : strategies for competitive advantage  
Author: Sengupta, Subroto
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: New Delhi: Tata McGraw-Hill     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuBrands : a marketing game  
Author: Chapman, Randall G.
Edisi: 2nd ed     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuBrands and Branding  
Author: Clifton, Rita; Ahmad, Sameena; Simmons, John
Edisi: 2nd     Penerbit: London: Profile Books     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuDriving brand value: using integrated marketing to manage profitable stakeholder relationships  
Author: Duncan, Tom; Moriarty, Sandra
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books - Textbook
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Penerbit: Allworth Press     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuHi-Tech Hi-Touch Branding : menciptakan kekuatan merek dalam era teknologi  
Author: Temporal, Paul; Lee, K.C.; Anastasia (Translator)
Penerbit: Jakarta: Salemba Empat     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuPassion branding : harnessing the power of emotion to build strong brands  
Author: Duffy, Neill; Hooper, Jo
Penerbit: London: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuStrategi menaklukkan pasar : melalui riset ekuitas dan perilaku merek  
Author: Sitinjak, Tony; Sugiarto; Durianto, Darmadi
Penerbit: Jakarta: Gramedia Pustaka Utama     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook
BukuThe Best of branding : best practices in corporate branding  
Author: Gregory, James R.
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuThe Brand Glossary  
Author: Swystun, Jeff
Penerbit: New York: Palgrave Macmillan     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes  
Author: Mark, Margaret; Pearson, Carol S.
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - E-Book

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.5625 second(s)