Anda belum login :: 24 Nov 2024 08:56 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 71 (0.390625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvanced brand management : managing brands in a changing world  
Author: Temporal, Paul
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuAfter image; mind-altering marketing  
Author: Grant, John
Penerbit: London: Profile Books     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuAsia's star brands  
Author: Temporal, Paul
Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuAsian Branding : A Great way to fly [terjemahan].  
Author: Batey, Ian; Wahab, Abdul; Masroni, Aam
Penerbit: Jakarta: Bhuana Ilmu Populer     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuAsian branding : a great way to fly.  
Author: Batey, Ian
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuBrand failures : the truth about the biggest branding mistakes of all time  
Author: Haig, Matt
Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand leadership  
Author: Aaker, David A.; Joachimsthaler, Erich
Penerbit: Free Press     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books
BukuBrand leadership  
Author: Aaker, David A.; Joachimsthaler, Erich
Penerbit: New York: Pocket Books     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand Management : A theoretical and practical approach  
Author: Riezebos, Rik
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuBrand management: 13 strategi untuk mengembangkan merek anda  
Author: Tai, Jacky; Chew, Wilson
Penerbit: Jakarta: Indeks     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books
BukuBrand metrics : measuring brand efficacy along the customer journey  
Author: Kall, Jacek
Penerbit: New York: Routledge Taylor & Francis Group     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuBrand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage, and clarity  
Author: Aaker, David A.
Penerbit: New York: Free Press     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand positioning : strategies for competitive advantage  
Author: Sengupta, Subroto
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: New Delhi: Tata McGraw-Hill     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuBrand sense : build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound  
Author: Lindstrom, Martin
Penerbit: New York: Free Press     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books - Textbook
BukuBranding & brand longevity di Indonesia  
Author: Tjiptono, Fandy
Penerbit: Yogyakarta: Andi     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 4   Lompat 
design
 
Process time: 0.46875 second(s)