Anda belum login :: 27 Nov 2024 11:55 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 10 dari 10 (0.15625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising to Children on TV: Content, Impact, and Regulation  
Author: Gunter, Barrie; Blades, Mark; Oates, Caroline
Penerbit: New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books - E-Book
BukuFunctional and Belief Dimensions of Attitudes to Television  
Author: Alwitt, Linda F.; Prabhaker, Paul R.
Edisi: Sep/Oct 1992. Vol. 32, Iss. 5; pg. 30     Penerbit: New York: Journal of Advertising Research     Tahun terbit: 1992     Jenis: Article - untuk jurnal ilmiah
BukuStrategi perancangan iklan televisi perusahaan top dunia  
Author: Suyanto, M.
Penerbit: Yogyakarta: Andi     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuThe Laws of choice : predicting customer behavior  
Author: Marder, Eric
Penerbit: Free Press     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.21875 second(s)