Anda belum login :: 23 Nov 2024 03:30 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 632 (0.375 detik)
  Select all      Kirim  Download
Buku25 Need-To-Know Strategy Tools  
Author: Evans, Vaughan
Penerbit: Harlow: Pearson Education     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books
BukuA world gone social: how companies must adapt to survive  
Author: Coine, Ted; Babbitt, Mark
Penerbit: New York: AMACOM     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books
BukuAchieving Strategic Goals Through Executive Development  
Author: Nilsson, William P.
Penerbit: Massachusetts: Addison-Wesley     Tahun terbit: 1987     Jenis: Books
BukuAchieving the competitive edge : a practical guide to world-class competition  
Author: Jackson, Harry K.; Frigon, Normand L.
Edisi: 3rd ed     Penerbit: New York: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 1996     Jenis: Books
BukuAdvanced marketing strategy : phenomena, analysis, and decisions  
Author: Urban, Glen L.; Star, Steven H.
Penerbit: Englewood Cliffs: Prentice Hall     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuAgile : insights you need from Harvard Business Review  
Author: [s.n]
Penerbit: Boston: Harvard Business Review Press     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books
ArtikelAirline King  
Author: Colvin, Geoff
Artikel dari Fortune vol. 163 no. 6 (May 2011)  , page 30-35
BukuAlignment: using the balanced scorecard to create corporate synergies  
Author: Kaplan, Robert; Norton, David
Penerbit: Boston: Harvard Business Press     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 32   Lompat 
design
 
Process time: 0.4375 second(s)