Anda belum login :: 23 Nov 2024 04:40 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 9 dari 9 (0.203125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising and promotions an integrated brand approach  
Author: Semenik, Richard J.; Allen, Chris T.; O'Guinn, Thomas C.; Kaufman, Hans Rudiger
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Mason, OH: South-Western Cengage Learning     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising management in a digital environment : text and cases  
Author: Kelley, Larry D.; Sheehan, Kim Bartel
Penerbit: New York: Routledge Taylor & Francis Group     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuAdvertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications  
Author: Shimp, Terence A.; Andrews, J. Craig
Edisi: 10th     Penerbit: Boston: Cengage     Tahun terbit: 2018     Jenis: Books
BukuPerencanaan media ;Seri pemasaran dan promosi ;no.4  
Author: Cikmat, Sofyan; Surmanek, Jim
Penerbit: Jakarta: Elex Media Komputindo     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuPerencanaan media ;Seri Pemasaran dan Promosi 4  
Author: Cikmat, Sofyan; Surmanek, Jim
Penerbit: Elex Media Komputindo     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books - Reference
BukuThe Effective use of advertising media : a practical handbook  
Author: Davis, Martyn P.
Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1981     Jenis: Books
BukuThe practice of advertising  
Author: Hart, Norman A.
Penerbit: Heinemann     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.28125 second(s)