Anda belum login :: 27 Nov 2024 05:30 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 9 dari 9 (0.21875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuMarketing research : an applied orientation  
Author: Malhotra, Naresh K.
Edisi: 5th ed.     Penerbit: Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - Textbook
BukuMarketing research: an applied orientation  
Author: Malhotra, Naresh K.
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Boston: Prentice Hall     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuMarketing research: an applied orientation  
Author: Malhotra, Naresh K.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: New York: Pearson Education     Tahun terbit: 2019     Jenis: Books - Textbook
BukuMarketing research: an applied orientation  
Author: Malhotra, Naresh K.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: Harlow, England: Pearson Education     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - Textbook
BukuMarketing research: an applied approach  
Author: Malhotra, Naresh K.; Birks, David F.
Edisi: updated second European edition     Penerbit: Harlow, England: Prentice Hall     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuMarketing research: an applied approach  
Author: Malhotra, Naresh K.; Birks, David F.; Wills, Peter
Edisi: 4th ed.     Penerbit: Harlow: Pearson Education     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuQualitative Methods for Marketplace Research  
Author: Sayre, Shay
Penerbit: Sage Publications     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuThe practice of market research : from data to insight  
Author: McGivern, Yvonne
Edisi: 5th ed.     Penerbit: New York: Pearson Education     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuThe practice of market and social research : from data to insight  
Author: McGivern, Yvonne
Edisi: 5th ed.     Penerbit: New York: Pearson Education     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.3125 second(s)