Anda belum login :: 23 Nov 2024 23:03 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 8 dari 8 (0.203125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAnalysis for marketing planning.  
Author: Lehmann, Donald R.; Winer, Russell S.
Edisi: 5th ed.     Penerbit: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuAnalysis for marketing planning  
Author: Lehmann, Donald R.; Winer, Russell S.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - E-Book
BukuBranding Democrats : a top-to-bottom reimagining of campaign strategies  
Author: Weber, Ken; Weber, Daryl
Penerbit: Herndon: RealClear Publishing     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - Textbook
BukuMarketing mistakes and successes  
Author: Hartley, Robert F.
Edisi: 7th ed     Penerbit: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books
BukuMarketing: principles & perspectives  
Author: Bearden, William O.; Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - Textbook
BukuThe McGraw-Hill 36 hour marketing course  
Author: Seglin, Jeffrey L.
Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1989     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.265625 second(s)