Anda belum login :: 24 Nov 2024 02:31 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 14 dari 14 (0.296875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBagaimana mengembangkan bisnis di internet  
Author: Emery, Vince
Edisi: ed. 2     Penerbit: Jakarta: Dinastindo     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuElectronic commerce : framework, technologies and applications  
Author: Bhasker, Bharat
Edisi: 4th ed.     Penerbit: New Delhi: McGraw-Hill Education (India) Private Ltd.     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - E-Book
BukuElectronic commerce: framework, technologies and applications  
Author: Bhasker, Bharat
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: New Delhi: Tata McGraw-Hill     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuPaid attention : innovative advertising for a digital world  
Author: Yakob, Faris
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: Kogan Page Publishers     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuPromotion and integrated marketing communications  
Author: Semenik, Richard J.
Penerbit: Australia: South-Western     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuSocial media marketing  
Author: Tuten, Tracy L.; Solomon, Michael R.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial media marketing : strategies in utilizing consumer-generated content  
Author: Moriuchi, Emi
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: New York: Business Expert Press     Tahun terbit: 2019     Jenis: Books - E-Book
BukuSocial media marketing  
Author: Tuten, Tracy L.
Edisi: 4th ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2021     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution  
Author: Quesenberry, Keith A.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Lanham: Rowman and Littlefield     Tahun terbit: 2019     Jenis: Books - E-Book

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.359375 second(s)