Anda belum login :: 27 Nov 2024 19:26 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 9 dari 9 (0.21875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuCustomer focused quality : what to do on Monday morning  
Author: Hinton, Tom; Schaeffer, Wini
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuCustomer-Focused Quality : What to Do on Monday Morning  
Author: Hinton, Tom; Schaeffer, Wini
Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuDemystifying six sigma : A Company-wide approach to continuous improvement  
Author: Larson, Alan
Penerbit: AMACOM     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuOn Great Service : A Framework for Action  
Author: Berry, Leonard L.
Penerbit: Free Press     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuQuality : from customer needs to customer satisfaction  
Author: Bergman, Bo; Klefsjo, Bengt
Edisi: deluxe ed     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuService quality : research perspectives  
Author: White, Susan S.; Schneider, Benjamin
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.296875 second(s)