Anda belum login :: 27 Nov 2024 07:12 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 5 dari 5 (0.125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBrand metrics : measuring brand efficacy along the customer journey  
Author: Kall, Jacek
Penerbit: New York: Routledge Taylor & Francis Group     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Edisi: Updated and Revised Edition     Penerbit: New York: Allworth Press     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - E-Book
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Penerbit: Allworth Press     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuEthnography for marketers: a guide to consumer immersion  
Author: Mariampolski, HY
Penerbit: Beverley Hills: Sage Publications     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuHidden in plain sight  
Author: Joachimsthaler, Erich
Penerbit: Boston: Harvard Business School Publishing     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.1875 second(s)