Anda belum login :: 23 Nov 2024 06:40 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 9 dari 9 (0.234375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuCompetitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions  
Author: Anholt, Simon
Penerbit: New York: Palgrave Macmillan     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuContemporary Research in E-Branding  
Author: Bandyopadhyay, Subir
Penerbit: Hershey: Information Science Reference     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - E-Book
BukuFacets of Corporate Identity, Communication, and Reputation  
Author: Melewar, T.C. (Editor)
Penerbit: New York: Routledge     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - E-Book
BukuFrom Brand Vision to Brand Evaluation: The Strategic Process of Growing and Strengthening Brands  
Author: Chernatony, Leslie De
Edisi: 2nd     Penerbit: Burlington: Butterworth-Heinemann     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuSport-branding MIT Sport-sponsoring zum Markenerfolg  
Author: Stastny, Petr
Penerbit: Heidelberg: Springer-Verlag Berlin Heidelberg     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Brand Glossary  
Author: Swystun, Jeff
Penerbit: New York: Palgrave Macmillan     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Brand Who Cried Wolf: Deliver on Your Company's Promise and Create Customers for Life  
Author: Deming, Scott
Penerbit: New Jersey: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes  
Author: Mark, Margaret; Pearson, Carol S.
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Seven Lost Secrets of Success: Million Dollar Ideas of Bruce Barton, America's Forgotten Genius  
Author: Vitale, Joe
Penerbit: New Jersey: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.328125 second(s)