Anda belum login :: 23 Nov 2024 11:07 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 22 (0.390625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvanced brand management : managing brands in a changing world  
Author: Temporal, Paul
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand leadership  
Author: Aaker, David A.; Joachimsthaler, Erich
Penerbit: Free Press     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books
BukuBrand leadership  
Author: Aaker, David A.; Joachimsthaler, Erich
Penerbit: New York: Pocket Books     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books - Textbook
BukuBrand Management : A theoretical and practical approach  
Author: Riezebos, Rik
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuBrand management: 13 strategi untuk mengembangkan merek anda  
Author: Tai, Jacky; Chew, Wilson
Penerbit: Jakarta: Indeks     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books
BukuBrand metrics : measuring brand efficacy along the customer journey  
Author: Kall, Jacek
Penerbit: New York: Routledge Taylor & Francis Group     Tahun terbit: 2022     Jenis: Books - E-Book
BukuBranding & brand longevity di Indonesia  
Author: Tjiptono, Fandy
Penerbit: Yogyakarta: Andi     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books
BukuBrands and Branding  
Author: Clifton, Rita; Ahmad, Sameena; Simmons, John
Edisi: 2nd     Penerbit: London: Profile Books     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuStrategic brand management : building, measuring, and managing brand equity  
Author: Keller, Kevin Lane
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic Brand management : building, measuring, and managing brand equity  
Author: Keller, Kevin Lane
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic Brand Management : building, measuring, and managing brand equity  
Author: Keller, Kevin Lane
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic brand management : creating and sustaining brand equity long term  
Author: Kapferer, Jean-Noel
Edisi: 2nd ed     Penerbit: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic brand management : building, measuring, and managing brand equity  
Author: Keller, Kevin Lane
Edisi: 4th ed.     Penerbit: Harlow: Pearson Education     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books
BukuThe Best of branding : best practices in corporate branding  
Author: Gregory, James R.
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuThe Brand Gym : a practical workout for boosting brand and business  
Author: Taylor, David
Penerbit: London: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.46875 second(s)