Anda belum login :: 23 Nov 2024 07:56 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 421 (0.65625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuA reader in marketing communications  
Author: Kitchen, Philip J. (Editor); Pelsmacker, Patrick De (Editor); Eagle, Lynne (Editor); Schultz, Don E. (Editor)
Penerbit: New York: Routledge Taylor & Francis Group     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books - E-Book
BukuAdapt or die : navigating a new world of PR  
Author: Agung, Laksamana
Penerbit: Yogyakarta: Orbit Indonesia     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - Textbook
ArtikelAdministering  
Author: Ball, Neal
Artikel dari Experts in action: inside public relations  , page 310-317
BukuAdvertising : principles and practice  
Author: Wells, William; Burnett, John; Moriarty, Sandra
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuAdvertising and promotions an integrated brand approach  
Author: Semenik, Richard J.; Allen, Chris T.; O'Guinn, Thomas C.; Kaufman, Hans Rudiger
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Mason, OH: South-Western Cengage Learning     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising  
Author: Mooij, Marieke de
Edisi: 2nd ed     Penerbit: New York: Prentice-Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuAdvertising: Principles and Practice  
Author: Wells, William; Burnett, John; Moriarty, Sandra
Edisi: 6th ed.     Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuAll about public relations : how to build business success on good communications  
Author: Haywood, Roger
Edisi: 2nd ed     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 22   Lompat 
design
 
Process time: 0.71875 second(s)