Anda belum login :: 27 Nov 2024 03:25 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 52 (0.34375 detik)
  Select all      Kirim  Download
Buku10 Prinsip kepuasan pelanggan.  
Author: Irawan, Handi
Penerbit: Jakarta: Elex Media Komputindo     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuConsumers  
Author: Price, Linda; Arnould, Eric J.; Zinkhan, George M.
Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuCreating customer value : the path to sustainable competitive advantage  
Author: Nauman, Earl
Penerbit: Thomson Executive     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuCustomer Loyalty : How to Earn It, How to Keep It  
Author: Griffin, Jill
Penerbit: Lexington Books     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuCustomer-Focused Quality : What to Do on Monday Morning  
Author: Hinton, Tom; Schaeffer, Wini
Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuDeveloping better measures of consumer satisfaction: some preliminary results  
Author: Westbrook, Robert A.; Oliver, Richard L.
Penerbit: [s.n]     Tahun terbit: 2001     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 3   Lompat 
design
 
Process time: 0.421875 second(s)