Anda belum login :: 27 Nov 2024 00:08 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 47 (0.328125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvanced brand management : managing brands in a changing world  
Author: Temporal, Paul
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuAsia's star brands  
Author: Temporal, Paul
Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuBrand is like a donut  
Author: Permana, Irvan
Penerbit: Jakarta: Bhuana Ilmu Populer     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books
BukuBranding for Dummies  
Author: Chiaravalle, Bill; Schenck, Barbara Findlay
Penerbit: New York: Wiley Publishing     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuBuying in the secret dialogue between what we buy and who we are  
Author: Walker, Rob
Penerbit: New York: Random House     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books
BukuConsumer Culture Theory, Nonverbal Communication, and Contemporary Politics: Considering Context and Embracing Complexity  
Author: Lieb, Kristin J.; Shah, Dhavan V.
Penerbit: New York: Springer Science & Business Media     Tahun terbit: 2010     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional
BukuGlobal chaser: merek Indonesia perkasa di pentas dunia  
Author: Yuswohady
Penerbit: Jakarta: Gramedia Pustaka Utama     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books
BukuGlobal marketing management  
Author: Kotabe, Masaaki; Helsen, Kristiaan
Edisi: 8th ed.     Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 3   Lompat 
design
 
Process time: 0.40625 second(s)