Anda belum login :: 23 Nov 2024 18:28 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 27 (0.359375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising and promotions an integrated brand approach  
Author: Semenik, Richard J.; Allen, Chris T.; O'Guinn, Thomas C.; Kaufman, Hans Rudiger
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Mason, OH: South-Western Cengage Learning     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications  
Author: Shimp, Terence A.; Andrews, J. Craig
Edisi: 10th     Penerbit: Boston: Cengage     Tahun terbit: 2018     Jenis: Books
BukuConsulting, Contracting and Freelancing: Be Your Own Boss  
Author: Benjamin, Ian
Edisi: 2nd     Penerbit: Sydney: Allen & Unwin     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuDirect Marketing  
Author: Katzenstein, Herbert; Sachs, William S.
Edisi: 2ad ed     Penerbit: MacMillan Publishing Company     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuDirect marketing made easy  
Author: Auld, Malcolm
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuDirect Marketing Management  
Author: Roberts, Mary Lou; Berger, Paul D.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuMarketing communications : an integrated approach  
Author: Smith, P.R.
Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuOnline Promotions: Winning Strategies and Tactics  
Author: Carmody, Bill
Penerbit: New York: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - E-Book

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.421875 second(s)