Anda belum login :: 24 Nov 2024 08:09 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 43 (0.3125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuA Framework for marketing management  
Author: Kotler, Philip
Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuApplications in basic marketing : clippings from the popular business press  
Author: Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome
Edisi: 2002-2003 ed.     Penerbit: Boston: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuBusiness marketing : connecting strategy, relationships, and learning  
Author: Dwyer, F. Robert; Tanner, John F., (Jr.)
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Irwin/McGraw-Hill     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuIntegrated advertising, promotion and marketing communications  
Author: Clow, Kenneth E.; Baack, Donald
Edisi: 8th ed.     Penerbit: Harlow: Pearson Education     Tahun terbit: 2018     Jenis: Books - E-Book
BukuIntegrated advertising, promotion, and marketing communications  
Author: Clow, Kenneth E.; Baack, Donald
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - Textbook
BukuIntegrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications  
Author: Clow, Kenneth E.; Baack, Donald
Edisi: +CD-ROM     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuInterupsi Dalam Percakapan Penjual-Pembeli (Humanus Vol. VIII No. 1 Tahun 2005)  
Author: Wijayanti, Sri Hapsari
Penerbit: Jakarta: [s.n]     Tahun terbit: 2006     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah nasional

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 3   Lompat 
design
 
Process time: 0.390625 second(s)