Anda belum login :: 23 Nov 2024 06:38 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 10 dari 10 (0.984375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBottom-Up marketing  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Edisi: 3rd ed     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1989     Jenis: Books
BukuMarketing warfare  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books
BukuPerang pemasaran  
Author: Ries, Al; Trout, Jack; Kirbrandoko (Translator)
Penerbit: Jakarta: Erlangga     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuPositioning : the battle for your mind  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books
BukuPositioning : the battle for your mind  
Author: Ries, Al; Trout, Jack; Lucia, Bertha (Translator)
Penerbit: Jakarta: Salemba Empat     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuThe New positioning : the latest on the world's # 1 business strategy  
Author: Trout, Jack; Rivkin, Steve
Penerbit: Singapore: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1996     Jenis: Books
BukuThe New positioning  
Author: Hermaya, T. (Translator); Trout, Jack; Rivkin, Steve; Novianto, Louis (Editor)
Penerbit: Gramedia     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuTrout on strategy : capturing mindshare, conquering markets  
Author: Trout, Jack
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 1.0625 second(s)