Anda belum login :: 22 Nov 2024 23:10 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 3 dari 3 (0.734375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising and integrated brand promotion  
Author: O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris; Semenik, Richard J.
Edisi: 5th ed.     Penerbit: Australia: South-Western     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuAdvertising and promotions an integrated brand approach  
Author: Semenik, Richard J.; Allen, Chris T.; O'Guinn, Thomas C.; Kaufman, Hans Rudiger
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Mason, OH: South-Western Cengage Learning     Tahun terbit: 2012     Jenis: Books - Textbook
BukuPromotion and integrated marketing communications  
Author: Semenik, Richard J.
Penerbit: Australia: South-Western     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.796875 second(s)