Anda belum login :: 27 Nov 2024 04:00 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 8 dari 8 (0.765625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuMarket-Led strategic change : a guide to transforming the process of going to market  
Author: Piercy, Nigel F.
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Amsterdam: Elsevier     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuMarketing strategy and competitive positioning  
Author: Hooley, Graham J.; Saunders, John A.; Piercy, Nigel F.
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: London: Prentice Hall     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuMarketing strategy and competitive positioning  
Author: Hooley, Graham J.; Piercy, Nigel F.; Nicoulaud, Brigitte
Edisi: 4th ed.     Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic marketing  
Author: Cravens, David W.; Piercy, Nigel F.
Edisi: 10th ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic marketing  
Author: Cravens, David W.; Piercy, Nigel F.
Edisi: 9th ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic Marketing  
Author: Cravens, David W.; Piercy, Nigel F.
Edisi: 7th ed.     Penerbit: Boston: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuStrategic marketing  
Author: Cravens, David W.; Piercy, Nigel F.
Edisi: 8th ed.     Penerbit: Boston: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.84375 second(s)