Anda belum login :: 23 Nov 2024 00:37 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 14 dari 14 (1.90625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuInternal Marketing: Concepts, Measurement and Application (in Journal of Marketing Management Vol. 11 Issue 8)  
Author: Foreman, Susan K.; Money, Arthur H.
Penerbit: [s.n]     Tahun terbit: 1995     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional
BukuNonparametric statistics : a step-by-step approach  
Author: Corder, Gregory W.; Foreman, Dale I.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: New York: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books - E-Book

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 1.96875 second(s)