Anda belum login :: 24 Nov 2024 05:03 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 5 dari 5 (0.84375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuThe 22 Immutable laws of branding : strategi membangun produk atau jasa menjadi merek berkelas dunia  
Author: Ries, Al; Ries, Laura; christina (Translator); Taufik (Translator); Yuswohadi (Translator)
Penerbit: Gramedia     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-class Brand  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: New York: Harper Business     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books - E-Book
BukuThe fall of advertising and the rise of PR  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuThe Origin of Brands : Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: New York: Harper Business     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.9375 second(s)