Anda belum login :: 24 Nov 2024 04:32 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 14 dari 14 (1.234375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBottom-Up marketing  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Edisi: 3rd ed     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1989     Jenis: Books
BukuMarketing warfare  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books
BukuMasa depan perusahaan anda ditentukan oleh fokus  
Author: Ries, Al; Kartajaya, Hermawan; Noviatno, C. Louis (Editor); Taufik (Translator)
Penerbit: Jakarta: Gramedia     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuPerang pemasaran  
Author: Ries, Al; Trout, Jack; Kirbrandoko (Translator)
Penerbit: Jakarta: Erlangga     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuPositioning : the battle for your mind  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books
BukuPositioning : the battle for your mind  
Author: Ries, Al; Trout, Jack; Lucia, Bertha (Translator)
Penerbit: Jakarta: Salemba Empat     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable laws of branding : strategi membangun produk atau jasa menjadi merek berkelas dunia  
Author: Ries, Al; Ries, Laura; christina (Translator); Taufik (Translator); Yuswohadi (Translator)
Penerbit: Gramedia     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk  
Author: Ries, Al; Trout, Jack
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuThe 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-class Brand  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: New York: Harper Business     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books - E-Book
BukuThe fall of advertising and the rise of PR  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuThe Origin of Brands : Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: New York: Harper Business     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 1.296875 second(s)