Anda belum login :: 27 Nov 2024 05:24 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 19 dari 19 (0.828125 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAdvertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising  
Author: Mooij, Marieke de
Edisi: 2nd ed     Penerbit: New York: Prentice-Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuConsumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising  
Author: Mooij, Marieke de
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books - Textbook
BukuKamus kantong Belanda: Indonesia - Belanda dan Belanda - Indonesia  
Author: Singgih, Amin; Mooijman, W.
Edisi: ke-2     Penerbit: Gravenhagen: N.V Uitgeverij W. van Hoeve     Tahun terbit: 1971     Jenis: Books - Reference
BukuKamus Kantong Indonesia-Belanda Belanda-Indonesia dengan Ejaan yang Disempurnakan  
Author: Singgih, Amin; Mooijman, W.
Penerbit: Jakarta: Ichtiar Baru     Tahun terbit: 1979     Jenis: Books - Reference
BukuKnowledge and language volume III: Metaphor and knowledge  
Author: Ankersmit, F. R. (Editor); Mooij, J.J.A. (Editor)
Penerbit: Dordrecht: Kluwer Academic Publishers     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books
BukuPengantar filsafat ilmu  
Author: Beerling; Kwee; Mooij; Van Peursen, C. A.
Penerbit: Yogyakarta: Tiara Wacana     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books
BukuPengantar filsafat ilmu  
Author: Beerling; Mooij; Kwee; Van Peursen, C. A.; Soemargono, Soejono (Editor)
Penerbit: Yogyakarta: Tiara Wacana     Tahun terbit: 1986     Jenis: Books - Textbook
BukuReal targeting the case of food distribution in India  
Author: Mooij, Jos
Penerbit: The Hague: ISS (Institute of Social Studies)     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.90625 second(s)