Anda belum login :: 24 Nov 2024 17:55 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 9 dari 9 (0.734375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAds, Fads, and consumer culture : advertising's impact on american character and society  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 2nd ed     Penerbit: New York: Rowman and Littlefield     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuAds, fads, and consumer culture : advertising's impact on american character and society  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 5th ed.     Penerbit: Boston: Rowman and Littlefield     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - E-Book
BukuMedia analysis techniques  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 3rd ed     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuMedia and communication research methods: an introduction to qualitative and quantitative approaches  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 5th ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia and communication research methods: an introduction to qualitative and quantitative approaches  
Author: Berger, Arthur Asa
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuMedia research techniques  
Author: Berger, Arthur Asa
Penerbit: Newbury Park: Sage Publications     Tahun terbit: 1991     Jenis: Books
BukuPengantar semiotika: tanda-tanda dalam kebudayaan kontemporer  
Author: Berger, Arthur Asa
Penerbit: Yogyakarta: Tiara Wacana     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books
BukuScripts writing for radio and television  
Author: Berger, Arthur Asa
Penerbit: Newbury Park: Sage Publications     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 0.8125 second(s)