Anda belum login :: 24 Nov 2024 01:13 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 13 dari 13 (2.0625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuMarketing social change: changing behavior to promote health, social development, and the environment  
Author: Andreasen, Alan R.
Penerbit: San Francisco: Jossey-Bass     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial marketing in the 21st century  
Author: Andreasen, Alan R.
Penerbit: London: SAGE Publications     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuStrategi pemasaran untuk organisasi nirlaba  
Author: Kotler, Philip; Emilia, Ova (Translator); Hasanbasri, Mubasyir (Editor); Andreasen, Alan R.
Penerbit: Gadjah Mada University Press     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuStrategic marketing for nonprofit organizations  
Author: Kotler, Philip; Andreasen, Alan R.
Edisi: 5th ed     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1996     Jenis: Books
BukuStrategic marketing for nonprofit organizations  
Author: Kotler, Philip; Andreasen, Alan R.
Edisi: 6th ed.     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuStrategic marketing for nonprofit organizations  
Author: Andreasen, Alan R.; Kotler, Philip
Edisi: 7th ed     Penerbit: Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 2.15625 second(s)