Anda belum login :: 27 Nov 2024 03:07 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 7 dari 7 (2.46875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAMA complete guide to small business marketing  
Author: Cook, Kenneth J.
Penerbit: Lincolawood: NTC Business Books     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuAMA marketing foolbox. Developing succesful marketing strategies  
Author: Parmelee, David
Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuCustomer Bonding : Pathway to Lasting Customer Loyalty  
Author: Cross, Richard; Smith, Janet
Edisi: cet.ke-6     Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuIntegrated marketing communications  
Author: Schultz, Don E.; Tannenbaum, Stanley I.; Lauterborn, Robert F.
Penerbit: Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic Market Planning  
Author: Hamper, Robert J.; Baugh, L. Sue
Edisi: 2nd ed     Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books
BukuThe new marketing paradigm (Integrated marketing communications)  
Author: Schultz, Don E.; Tannenbaum, Stanley I.; Lauterborn, Robert F.
Penerbit: Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 2.53125 second(s)