Anda belum login :: 27 Nov 2024 10:15 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 1 - 20 dari 20 (1.046875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuAMA complete guide to small business marketing  
Author: Cook, Kenneth J.
Penerbit: Lincolawood: NTC Business Books     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuAMA handbook for customer satisfaction  
Author: Dutka, Alan
Penerbit: Linconlnwood: Business Books     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books - Reference
BukuAMA marketing foolbox. Developing succesful marketing strategies  
Author: Parmelee, David
Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuCreative management  
Author: Marsteller, Wm.A. (Editor)
Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1988     Jenis: Books
BukuCustomer Bonding : Pathway to Lasting Customer Loyalty  
Author: Cross, Richard; Smith, Janet
Edisi: cet.ke-6     Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuDigerati : encounters with the cyber elite  
Author: Brockman, John
Penerbit: London: Orion Business Books     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuIntegrated marketing communications  
Author: Schultz, Don E.; Tannenbaum, Stanley I.; Lauterborn, Robert F.
Penerbit: Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books - Textbook
BukuInternational Marketing  
Author: Yarker, K.A.
Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1976     Jenis: Books
BukuManaging Your Export Office  
Author: Swift, Eric
Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1977     Jenis: Books
BukuManaging Your Sales Office  
Author: Youdale, Peter J.
Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1974     Jenis: Books
BukuOn Leadership : practical wisdom from the people who know  
Author: Leighton, Allan
Penerbit: Lincolnwood: Business Books     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - Textbook
BukuSelling to a segmented market : the lifestyle approach  
Author: Swenson, Chester A.
Edisi: ed.3     Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books
BukuStrategic Market Planning  
Author: Hamper, Robert J.; Baugh, L. Sue
Edisi: 2nd ed     Penerbit: NTC Business Books     Tahun terbit: 1990     Jenis: Books
BukuThe Effective use of advertising media : a practical handbook  
Author: Davis, Martyn P.
Penerbit: Business Books     Tahun terbit: 1981     Jenis: Books
BukuThe new marketing paradigm (Integrated marketing communications)  
Author: Schultz, Don E.; Tannenbaum, Stanley I.; Lauterborn, Robert F.
Penerbit: Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books - Textbook

Halaman   dari 1    
design
 
Process time: 1.109375 second(s)