Anda belum login :: 27 Nov 2024 15:13 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 121 - 139 dari 139 (0.359375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuThe Brandmindset  
Author: Knapp, Duane E.
Edisi: 3rd ed     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books
BukuThe Case for B2B branding : pulling way from the business to business pack  
Author: Lamons, Bob
Penerbit: Mason, Ohio: Thomson     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuThe fall of advertising and the rise of PR  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: Harper Business     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuThe Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes  
Author: Mark, Margaret; Pearson, Carol S.
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books - E-Book
BukuThe Origin of Brands : Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival  
Author: Ries, Al; Ries, Laura
Penerbit: New York: Harper Business     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 7   Lompat 
design
 
Process time: 0.4375 second(s)