Anda belum login :: 23 Nov 2024 22:19 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 421 - 436 dari 436 (0.359375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuTotal marketing : capturing customers with marketing plans that work  
Author: Debelak, Don
Penerbit: Dow Jones-Irwin     Tahun terbit: 1989     Jenis: Books
BukuTrout on strategy : capturing mindshare, conquering markets  
Author: Trout, Jack
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuUnderstanding digital marketing : a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns  
Author: Ryan, Damian
Edisi: 5th ed.     Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 2021     Jenis: Books - E-Book
BukuValue-based marketing: marketing strategies for corporate growth and shareholder value  
Author: Doyle, Peter
Penerbit: Chichester: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 22   Lompat 
design
 
Process time: 0.4375 second(s)