Anda belum login :: 23 Nov 2024 19:35 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 86 (0.4375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuCustomer service : building successful skills for the Twenty-First century  
Author: Lucas, Robert W.
Edisi: 3rd ed     Penerbit: Boston: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books
BukuCustomer service : skills for success  
Author: Lucas, Robert W.
Edisi: 8th ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2023     Jenis: Books - E-Book
BukuCustomer service: skills for success  
Author: Lucas, Robert W.
Edisi: 4th ed.     Penerbit: Boston: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuCustomer-driven services management  
Author: Balachandran, S.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: New Delhi: Response Books     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook
BukuCustomer-driven services management  
Author: Balachandran, S.
Edisi: 2nd ed     Penerbit: New Delhi: Response Books     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook
BukuCustomer-Focused Quality : What to Do on Monday Morning  
Author: Hinton, Tom; Schaeffer, Wini
Penerbit: New Jersey: Prentice Hall     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuCustomers-com : how to create profitable business strategy for the internet and beyond  
Author: Seybold, Patricia B.
Edisi: rev. ed     Penerbit: New York: Times Business     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books
BukuDemystifying six sigma : A Company-wide approach to continuous improvement  
Author: Larson, Alan
Penerbit: AMACOM     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuGood service is good business : 7 strategi sederhana menuju sukses  
Author: Widodo, Marcus Prihminto (Translator); DeVrye, Catherine
Penerbit: Gramedia     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuHandbook of services marketing & management  
Author: Swartz, Teresa A. (Editor); Iacobucci, Dawn (Editor)
Penerbit: Thousand Oaks: Sage Publications     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books - Reference
BukuHow to be better at customer care: memberikan perhatian kepada pelanggan  
Author: Foster, Timothy R.V.
Penerbit: Jakarta: Elex Media Komputindo     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuHow to be Better at... Customer Care : Memberikan perhatian kepada pelanggan  
Author: Foster, Timothy R.V.; Teguh, Agus H. (Translator)
Penerbit: Jakarta: Elex Media Komputindo     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuHug Your Customers: the proven way to personalize sales and achieve astounding results  
Author: Mitchell, Jack
Penerbit: New York: Hyperion     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuKeeping customers : a Harvard Business Review Book Series  
Author: Shapiro, Benson P. (Editor); Sviokla, John J. (Editor)
Penerbit: Harvard Business Review Books     Tahun terbit: 1993     Jenis: Books
BukuLayanan pelanggan di era informasi: pendekatan bijaksana sampai bantuan berteknologi tinggi  
Author: Haberer, Joann; Molan, Benyamin (Translator)
Penerbit: Jakarta: Indeks     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books
BukuManaging Quality Customer Service  
Author: Martin, William B.
Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 5   Lompat 
design
 
Process time: 0.5 second(s)