Anda belum login :: 24 Nov 2024 05:00 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 36 dari 36 (0.390625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuMaximising Profits : The customer centric approach  
Author: Teo, Raymond; Fong, Sharon
Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuPrinciples of marketing  
Author: Kotler, Philip
Edisi: 17th ed.     Penerbit: Harlow: Pearson Education     Tahun terbit: 2018     Jenis: Books - E-Book
BukuPrinciples of marketing : an Asian perspective  
Author: Kotler, Philip; Armstrong, Gary; Swee, Hoon Ang; Chin, Tiong Tan; Oliver, Hon-Ming Yau; Siew, Meng Leong
Edisi: 4th ed.     Penerbit: Harlow, England: Pearson Education     Tahun terbit: 2017     Jenis: Books - E-Book
BukuReturn on customer : creating maximum value from your scarcest resource  
Author: Rogers, Martha; Deppers, Don
Penerbit: New York: Currency Doubleday     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books - Textbook
BukuSocial customer relationship management : fundamentals, applications, technologies  
Author: Alt, Rainer; Reinhold, Olaf
Penerbit: Switzerland: Springer     Tahun terbit: 2020     Jenis: Books - E-Book
BukuThe CRM Handbook: a business guide to customer relationship management  
Author: Dyche, Jill
Penerbit: Boston: Addison-Wesley     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.40625 second(s)